logopedzi i neurologopedzi
Łamisłówka
Aleksandra
Majka
neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia, filolog polski, właścicielka gabinetu ŁamiSłówka
Od 2012 roku prowadzi konsultacje, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z różnorodnymi trudnościami w zakresie rozwoju mowy i komunikacji.
Jest także terapeutą karmienia, wspierającym dzieci i rodziców w przypadku trudności z rozszerzaniem diety, wybiórczością pokarmową czy silnymi objawami neofobii żywieniowej. Jej główne zainteresowania koncentrują się na pracy z niemowlętami i małymi dziećmi do 3 roku życia.
gabinet centrum
gabinet ruczaj
Aleksandra
Lesner
logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, filolog polski; właścicielka gabinetu ŁamiSłówka
Od 2016 prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz osób dorosłych. Specjalizuje się w terapii dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego, w tym z afazją i alalią.
W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na wsparcie nie tylko małych podopiecznych, ale również ich rodziców. Ma doświadczenie w prowadzeniu pacjentów z wadami wymowy, zaburzeniami miofunkcjonalnymi, dysleksją, niepłynnością mowy oraz z osobami w spektrum autyzmu.
gabinet centrum
gabinet ruczaj
Marzena
Serafin
logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, manager ŁamiSłówka
Specjalizuje się w prowadzeniu diagnozy i terapii logopedycznej dzieci i młodzieży z różnymi wadami wymowy, także w trakcie leczenia ortodontycznego, korzystając z terapii miofunkcjonalnej.
Zajmuje się opieką przed i po zabiegu przecięcia wędzidełka u dzieci w wieku przedszkolnym. Prowadzi zajęcia nauki czytania metodą sylabową oraz terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
gabinet centrum
gabinet ruczaj
Justyna
Karol
logopeda, terapeuta miofunkcjonalny
Najlepiej czuje się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, prowadząc terapię wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, zajęcia z nauki czytania oraz wspierając uczniów zagrożonych dysleksją.
Terapię logopedyczną wzbogaca zawsze o ćwiczenia funkcji poznawczych, by wszechstronnie wspierać rozwój dziecka. W swojej pracy bardzo ceni holistyczne podejście do pacjenta i łączenie wiedzy z różnych dziedzin, by dobrać właściwą ścieżkę terapeutyczną.
Dominika
Mączko-Borowiec
neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia
Swoje terapeutyczne zainteresowania koncentruje wokół najmłodszych- noworodków i niemowląt, ale prowadzi również terapię dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Wspiera maluchy z opóźnionym rozwojem mowy. Współpracuje z krakowskimi żłobkami, w których prowadzi zajęcia grupowe i indywidualne konsultacje. Organizuje także warsztaty z wczesnej nauki czytania dla dzieci od 2,5 r.ż.
Gabriela
Kilmek
logopedka,
pedagożka i terapeutka miofunkcjonalna
Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i dysleksją. Prowadzi terapię dzieci i dorosłych z wadami wymowy.
Ważna jest dla niej jakościowa relacja z pacjentem pozwalająca na prowadzenie terapii logopedycznej w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania.
Paulina
Buchta
logopeda,
terapeuta miofunkcjonalny
W swojej pracy z najmłodszymi stawia na naukę poprzez zabawę. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, dysleksji, wczesnej nauce czytania oraz terapii wad wymowy.
Ma doświadczenie w pracy z pacjentami z zaburzeniami mowy i komunikacji powstałych na skutek uszkodzenia mózgu po przebytym incydencie neurologicznym, również w chorobach otępiennych.
Magda
Suchanek
logopeda, nauczyciel języka polskiego jako drugiego/obcego
Zajmuje się terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, alalią, afazją i dysleksją. Prowadzi zajęcia nauki czytania.
Pracuje także z osobami dorosłymi po incydentach neurologicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i pacjentami dorosłymi zdobyła podczas licznych praktyk i wolontariatów logopedycznych w szkołach oraz prywatnych ośrodkach rehabilitacyjnych. Dąży do budowania dobrej, opartej na współpracy relacji z pacjentem i jego rodziną.
Anna
Mucha
psycholog,
logopeda
Od 2014 roku prowadzi zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi w wieku przedszkolnym.
Pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, zespołami genetycznymi i innymi trudnościami. W swojej pracy stara się patrzeć na pacjenta i jego system rodzinny w sposób całościowy, a terapię prowadzi głównie poprzez aktywność najbliższą dziecku – zabawę.
Anna
Omiotek
Logopedka/komunikolożka
Na co dzień zajmuje się terapią dzieci z dyslalią oraz opóźnionym rozwojem mowy. W kręgu jej zawodowych zainteresowań znajduje się terapia dzieci zagrożonych ryzykiem dysleksji.