logopedzi i neurologopedzi

Łamisłówka

grafika
zdjęcie

Aleksandra
Majka

neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia, filolog polski, właścicielka gabinetu ŁamiSłówka

Od 2012 roku prowadzi konsultacje, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z różnorodnymi trudnościami w zakresie rozwoju mowy i komunikacji. 

więcej

Jest także terapeutą karmienia, wspierającym dzieci i rodziców w przypadku trudności z rozszerzaniem diety, wybiórczością pokarmową czy silnymi objawami neofobii żywieniowej. Jej główne zainteresowania koncentrują się na pracy z niemowlętami i małymi dziećmi do 3 roku życia.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

zdjęcie

Aleksandra
Lesner

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, filolog polski; właścicielka gabinetu ŁamiSłówka

Od 2016 prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz osób dorosłych. Specjalizuje się w terapii dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego, w tym z afazją i alalią.

więcej

W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na wsparcie nie tylko małych podopiecznych, ale również ich rodziców. Ma doświadczenie w prowadzeniu pacjentów z wadami wymowy, zaburzeniami miofunkcjonalnymi, dysleksją, niepłynnością mowy oraz z osobami w spektrum autyzmu.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

zdjęcie

Marzena
Serafin

logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, manager ŁamiSłówka

Specjalizuje się w prowadzeniu diagnozy i terapii logopedycznej dzieci i młodzieży z różnymi wadami wymowy, także w trakcie leczenia ortodontycznego, korzystając z terapii miofunkcjonalnej.

więcej

 Zajmuje się opieką przed i po zabiegu przecięcia wędzidełka u dzieci w wieku przedszkolnym. Prowadzi zajęcia  nauki czytania metodą sylabową oraz terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

K. Jagielka

Karolina
Jagiełka

logopeda

Jest absolwentką logopedii ze specjalnością nauczanie języka polskiego jako drugiego/obcego na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
więcej
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w przedszkolach, szkołach podstawowych, centrum rehabilitacji oraz uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Prowadzi terapię dzieci i dorosłych z zaburzeniami komunikacji językowej. Szczególnie interesuje się mioterapią oraz jej rolą we wspomaganiu leczenia ortodontycznego.

gabinet ruczaj

zdjęcie

Dominika
Mączko-Borowiec

neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia

Swoje terapeutyczne zainteresowania koncentruje wokół najmłodszych- noworodków i niemowląt, ale prowadzi również terapię dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

więcej

Wspiera maluchy z opóźnionym rozwojem mowy. Współpracuje z krakowskimi żłobkami, w których prowadzi zajęcia grupowe i indywidualne konsultacje. Organizuje także warsztaty z wczesnej nauki czytania dla dzieci od 2,5 r.ż.

zdjęcie

Gabriela
Kilmek

logopedka,
pedagożka i terapeutka miofunkcjonalna

Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i dysleksją. Prowadzi terapię dzieci i dorosłych z wadami wymowy.

więcej

 Ważna jest dla niej jakościowa relacja z pacjentem pozwalająca na prowadzenie terapii logopedycznej w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania.

zdjęcia

Paulina
Buchta

logopeda,
terapeuta miofunkcjonalny

W swojej pracy z najmłodszymi stawia na naukę poprzez zabawę. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, dysleksji, wczesnej nauce czytania oraz terapii wad wymowy.

więcej

Ma doświadczenie w pracy z pacjentami z zaburzeniami mowy i komunikacji powstałych na skutek uszkodzenia mózgu po przebytym incydencie neurologicznym, również w chorobach otępiennych.

zdjęcia

Magda
Suchanek

logopeda, nauczyciel języka polskiego jako drugiego/obcego

Zajmuje się terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, alalią, afazją i dysleksją. Prowadzi zajęcia nauki czytania.

więcej

Pracuje także z osobami dorosłymi po incydentach neurologicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i pacjentami dorosłymi zdobyła podczas licznych praktyk i wolontariatów logopedycznych w szkołach oraz prywatnych ośrodkach rehabilitacyjnych. Dąży do budowania dobrej, opartej na współpracy relacji z pacjentem i jego rodziną.

zdjęcie

Anna
Mucha

psycholog,
logopeda

Od 2014 roku prowadzi zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi w wieku przedszkolnym.

więcej

 Pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, zespołami genetycznymi i innymi trudnościami. W swojej pracy stara się patrzeć na pacjenta i jego system rodzinny w sposób całościowy, a terapię prowadzi głównie poprzez aktywność najbliższą dziecku – zabawę. 

a-omiotek

Anna
Omiotek

Logopedka/komunikolożka

Na co dzień zajmuje się terapią dzieci z dyslalią oraz opóźnionym rozwojem mowy. W kręgu jej zawodowych zainteresowań znajduje się terapia dzieci zagrożonych ryzykiem dysleksji.

więcej
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej prowadziła terapię alalii, afazji oraz pracowała nad umiejętnościami komunikacyjnymi dzieci z Autyzmem. Doświadczenie zdobywała podczas licznych praktyk w placówkach oświatowych oraz w jednym z krakowskich gabinetów logopedycznych.  Ważne jest dla niej holistyczne podejście do pacjenta, empatia oraz uważność na drugiego człowieka.
 
E. Fraczek

Elżbieta
Frączek

Logopeda

Specjalizuje się w terapii dyslalii – zaburzeń artykulacji – oraz w pracy z dziećmi z zaburzeniami funkcji prymarnych, takich jak oddychanie czy połykanie. Ponadto wspiera dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz zmagające się z zaburzeniami typu dyslektycznego.

więcej
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, dostosowując metody terapeutyczne do ich możliwości i indywidualnych potrzeb. Jej głównym celem jest wspieranie prawidłowego rozwoju mowy oraz funkcji kluczowych dla skutecznej komunikacji i codziennego rozwoju dziecka.
A. Kandefer

Aleksandra
Kandefer

psycholog

Jest psychologiem z wykształceniem magisterskim, które uzyskała na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka na Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, co pozwala jej na holistyczne podejście do pracy z dziećmi i ich rodzinami.
więcej
Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą, szczególnie tymi, które borykają się z trudnościami w zakresie rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), afazją rozwojową oraz problemami społeczno-emocjonalnymi. W pracy kieruje się empatią, indywidualnym podejściem oraz wiedzą teoretyczną i praktyczną, która pozwala jej na efektywne wspieranie dzieci w ich rozwoju oraz w przezwyciężaniu trudności.

gabinet ruczaj