logopedzi i neurologopedzi

Łamisłówka

grafika
zdjęcie

Aleksandra
Majka

neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia, filolog polski, właścicielka gabinetu ŁamiSłówka

Od 2012 roku prowadzi konsultacje, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z różnorodnymi trudnościami w zakresie rozwoju mowy i komunikacji. 

więcej

Jest także terapeutą karmienia, wspierającym dzieci i rodziców w przypadku trudności z rozszerzaniem diety, wybiórczością pokarmową czy silnymi objawami neofobii żywieniowej. Jej główne zainteresowania koncentrują się na pracy z niemowlętami i małymi dziećmi do 3 roku życia.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

zdjęcie

Aleksandra
Lesner

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, filolog polski; właścicielka gabinetu ŁamiSłówka

Od 2016 prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz osób dorosłych. Specjalizuje się w terapii dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego, w tym z afazją i alalią.

więcej

W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na wsparcie nie tylko małych podopiecznych, ale również ich rodziców. Ma doświadczenie w prowadzeniu pacjentów z wadami wymowy, zaburzeniami miofunkcjonalnymi, dysleksją, niepłynnością mowy oraz z osobami w spektrum autyzmu.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

zdjęcie

Marzena
Serafin

logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, manager ŁamiSłówka

Specjalizuje się w prowadzeniu diagnozy i terapii logopedycznej dzieci i młodzieży z różnymi wadami wymowy, także w trakcie leczenia ortodontycznego, korzystając z terapii miofunkcjonalnej.

więcej

 Zajmuje się opieką przed i po zabiegu przecięcia wędzidełka u dzieci w wieku przedszkolnym. Prowadzi zajęcia  nauki czytania metodą sylabową oraz terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.

gabinet centrum

gabinet ruczaj

zdjęcie

Justyna
Karol

logopeda, terapeuta miofunkcjonalny

Najlepiej czuje się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, prowadząc terapię wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, zajęcia z nauki czytania oraz wspierając uczniów zagrożonych dysleksją.

więcej

Terapię logopedyczną wzbogaca zawsze o ćwiczenia funkcji poznawczych, by wszechstronnie wspierać rozwój dziecka. W swojej pracy bardzo ceni holistyczne podejście do pacjenta i łączenie wiedzy z różnych dziedzin, by dobrać właściwą ścieżkę terapeutyczną.

zdjęcie

Dominika
Mączko-Borowiec

neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta karmienia

Swoje terapeutyczne zainteresowania koncentruje wokół najmłodszych- noworodków i niemowląt, ale prowadzi również terapię dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

więcej

Wspiera maluchy z opóźnionym rozwojem mowy. Współpracuje z krakowskimi żłobkami, w których prowadzi zajęcia grupowe i indywidualne konsultacje. Organizuje także warsztaty z wczesnej nauki czytania dla dzieci od 2,5 r.ż.

zdjęcie

Gabriela
Kilmek

logopedka,
pedagożka i terapeutka miofunkcjonalna

Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i dysleksją. Prowadzi terapię dzieci i dorosłych z wadami wymowy.

więcej

 Ważna jest dla niej jakościowa relacja z pacjentem pozwalająca na prowadzenie terapii logopedycznej w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania.

zdjęcia

Paulina
Buchta

logopeda,
terapeuta miofunkcjonalny

W swojej pracy z najmłodszymi stawia na naukę poprzez zabawę. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, dysleksji, wczesnej nauce czytania oraz terapii wad wymowy.

więcej

Ma doświadczenie w pracy z pacjentami z zaburzeniami mowy i komunikacji powstałych na skutek uszkodzenia mózgu po przebytym incydencie neurologicznym, również w chorobach otępiennych.

zdjęcia

Magda
Suchanek

logopeda, nauczyciel języka polskiego jako drugiego/obcego

Zajmuje się terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, alalią, afazją i dysleksją. Prowadzi zajęcia nauki czytania.

więcej

Pracuje także z osobami dorosłymi po incydentach neurologicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i pacjentami dorosłymi zdobyła podczas licznych praktyk i wolontariatów logopedycznych w szkołach oraz prywatnych ośrodkach rehabilitacyjnych. Dąży do budowania dobrej, opartej na współpracy relacji z pacjentem i jego rodziną.

zdjęcie

Anna
Mucha

psycholog,
logopeda

Od 2014 roku prowadzi zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci z wyzwaniami rozwojowymi w wieku przedszkolnym.

więcej

 Pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, zespołami genetycznymi i innymi trudnościami. W swojej pracy stara się patrzeć na pacjenta i jego system rodzinny w sposób całościowy, a terapię prowadzi głównie poprzez aktywność najbliższą dziecku – zabawę. 

a-omiotek

Anna
Omiotek

Logopedka/komunikolożka

Na co dzień zajmuje się terapią dzieci z dyslalią oraz opóźnionym rozwojem mowy. W kręgu jej zawodowych zainteresowań znajduje się terapia dzieci zagrożonych ryzykiem dysleksji.

więcej
W swojej dotychczasowej karierze zawodowej prowadziła terapię alalii, afazji oraz pracowała nad umiejętnościami komunikacyjnymi dzieci z Autyzmem. Doświadczenie zdobywała podczas licznych praktyk w placówkach oświatowych oraz w jednym z krakowskich gabinetów logopedycznych.  Ważne jest dla niej holistyczne podejście do pacjenta, empatia oraz uważność na drugiego człowieka.
 

gabinet ruczaj